Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

Brązowy sweterek

Grudzień ogłaszam miesiącem stempelkowym!
Nie będziecie chciały tu wchodzić i będziecie miały mnie dość, ale ja tak strasznie cieszę się nowymi płytkami, że nie mogę wytrzymać! Muszę je wypróbować!
Wciąż ćwiczę trafianie do celu całopaznokciowymi wzorami :)
Do tego matujący top i jest bosko :)
Użyłam:
Tło:
Me Me Me nr92 "alluring"
Wzorek:
Płytka:
QA57
Lakier:
Sally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
1 warstwa Wibo Celebrity Nails Matte Top Coat

Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Nikt nie będzie miał Ciebie dość! :D Stempluj, stempluj, bo fajne zdobienia Ci z tego wychodzą! :) Fajny sweterk Tobie wyszedł :) Bardzo mi sie podobają te wzory z płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! mnie też wyjątkowo przypadły do gustu, są fantastyczne!

      Usuń
  2. no wszyscy mają tę płytkę tylko nie ja :( niestety jest już wyprzedana na BPS :( może w przyszłym roku mi się uda ;) kocham sweterkowe zdobienia <3 ale w takim połączeniu jak u ciebie jeszcze nie widziałam, ładnie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny sweterek ;) Sama też się chyba zaopatrzę w płytki, chociaż paznokcie przeżywają katorgę i nie mam czego malować :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście ja nie ma tej płytki ale może przy kolejnych zakupach nadrobię :) Stempluj jak najwięcej :) bo ślicznych mani nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nia masz się co przejmować - po prostu stempluj! Ślicznie ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. eh, cudownie <3 uwielbiam sweterkowe zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się takie sweterkowe mani

    OdpowiedzUsuń
  8. ale żeś wymyśliła, że przestaną ludzie tu zaglądać :) prędzej o mnie zapomną, bo ostatnio mam za mało czasu na bloga :(
    a Ty nie gadaj, tylko stempluj :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam