Obserwatorzy

wtorek, 16 grudnia 2014

Ciemny sweter

Ot, zachciało mi się odwróconego gradientu. Pisząc "odwrócony" mam na myśli: jasne na końcówce, ciemne u nasady paznokcia.
I wszystko było pięknie, dopóki nie przyszła pora na czyszczenie skórek.
Praca i paskudna pogoda zrobiły swoje - mam przesuszone i pozadzierane skórki - doczyścić je z lakieru to prawie mission impossible.
Dlatego doczyściłam trochę za dużo i paznokcie wyglądały, jakby pojawił się na nich odrost -.-
Musicie mi to wybaczyć.
Zmalowałam dwukolorowy sweterek i wciąż pracuję nad celnością i równym odbiciem wzoru całopaznokciowego.
Potraktowany matem bardzo mi się podoba, a Wam?

Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
2 warstwy Indigo "london bridge"
Gradient:
Indigo "london bridge"
Indigo "black"
Wzorek:
Płytka:
QA57
Lakiery:
Indigo "london bridge"
Indigo "black"
1 warstwa Wibo Celebrity Nails Matte Top Coat

Buziaki!

12 komentarzy:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam