Obserwatorzy

piątek, 5 grudnia 2014

Moje pierwsze zakupy w BPS + inne zakupy

Ja wiem, że wszystkie znacie ten sklep. Wiele z nim współpracuje, zakupy dla Was to pestka.
Ja jednak miałam spore opory.
Do czasu. 6 listopada złożyłam moje pierwsze zamówienie na stronie i niedawno dostałam paczuszkę :D
Więc się chwalę :D
neonowa karuzela - kiedyś wielki szał - w końcu mam swoją :)
płytki! tu wszystkie wzory mi się podobają
ornamenty *.*
a najmniej faraon i dłoń
cała jest piękna :)
od jakiegoś czasu choruję na sweterkowe mani :)
no i śnieżynki cudne!
jeszcze więcej śnieżynek - cała płytka jest śliczna
gratisy: kokardki, których nigdy nie użyję
zamsz, który może użyję
płytka, którą na pewno użyję :)
ten gratis jest tak mocno trafiony, że szok
idealnie się wpisuje w klimat świąteczny
do tego tylko czapka i gęby Mikołajów mi się nie podobają
reszta cudna :D
Jestem zachwycona, pierwsze testy za mną i szczerze żałuję, że tak mało mam czasu na zabawę w malowanie paznokci :(
Sezon na zimowe zdobienia uważam za rozpoczęty!

Przy okazji pochwalę się innymi dobrociami, które wpadły w moje łapki. Jest to zbiór zakupów z kilku miesięcy.
ćwieki od AllePaznokcie, jestem ciekawa, czy po potraktowaniu zmywaczem kolor na nich zostanie :)
Płytki z Allegro, całkiem niezła jakość
oczywiście nie mogłam się oprzeć naklejkom wodnym
A tu gratis: 3 stemple i zdrapki, i co ja mam z tym zrobić?
kocia płytka od Blueberry :)
urocze "przepiórcze" lakiery od Quiz
Pokazywany już na blogu piaskowy top coat od Essence
Brudna pistacja od Ingric

Buziaki!

13 komentarzy:

  1. Ja niestety po długiej współpracy z BPS zrezygnowałam, dopóki prowadziła ją daisy było zawsze idealnie, szybko paczki dochodziły nic się nie gubiło.. Niestety zmienili mi na Nicole... paczki nagle szły po 2 miesiące.. a gdy dostałam wygrany set płytek tzn zamiast 10 sztuk 1 od razu wywaliłam baner nawet nie pisałam, że źle mi wysłali ( nie tylko mi posłali jedną płytkę to było głównym bodźcem...) Dobrze, że u Ciebie nie było problemów i wszystko doszło. Piękne płytki! Lakiery od Quiz również. Co do kociej płytki mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, to okropnie Cię potraktowali :/ nie powinno tak być.
      ja się trochę obawiałam, bo wzięłam paczkę nierejestrowaną, ale miałam szczęście, dotarła bez problemów.
      co do okciej płytki, testy na kartce mam już za sobą i wygląda na to, że na paznokciach też będzie super :)

      Usuń
  2. o wow super zakupy, a ile płytek :)

    P.s. a co do stempelków , chętnie jeden odkupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki sklep pierwszy raz to jak utrata dziewictwa prawie :D Ładne rzeczy ci przysłali/sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie masz rację :)
      oj śliczne mam te rzeczy, aż nie chcę się z nimi rozstawać :)

      Usuń
  4. Ajajaj nie kuś tymi płytkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe nowości :) Podoba mi się sweterkowa płytka i ta ze wzorem kłosów :)
    Ćwieki z Allepaznokcie niestety puszczają kolor. Moje złote po potraktowaniu zmywaczem zrobiły się srebrne, ale najgorsze jest to, że nawet pod wpływem topa bledną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu, to mnie zasmuciłaś :(
      no trudno, to będę miała mnóstwo srebrnych ćwieków...

      Usuń
  6. Fantastyczne zakupy :-) BPS potrafi wciągnąć, uważaj :-P

    P.S. Nie wiem dlaczego ale blogger nie wyrzucił mi tego posta... jestem tu z komentarza u Chilli :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te duże płytki z Allegro pochodzą może od sprzedawcy Promoto-Promoto? mam jedną i nic mi się nie odbija :(
    Kocham płytki BPS, choć póki co jeszcze nic nie kupiłam sama, z siebie, mam tylko współpracowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, pochodzą od sprzedawcy BajSzer
      trafiłam na nie wpisując w wyszukiwarce "blaszki" bo pod "płytkami" ich nie znalazłam

      Usuń
  8. No to świetnego masz mikołaja w tym roku :D Też mi się marzy ta karuzelka od dawna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam