Obserwatorzy

wtorek, 23 grudnia 2014

Szaro za oknem, szaro na paznokciach

Stemplowa mania nie chce mnie opuścić, zwłaszcza, że mam troszkę wolnego czasu.
Na paznokciach delikatny szary gradient, którego prawie nie widać spod stempli. Ale tam jest :)
Kolejny raz motyw choinki. Osobiście jestem zachwycona mani i co chwilę spoglądam na paznokcie :D
Użyłam:
Tło:
Golden Rose Rich Color nr124
Gradient:
Golden Rich Color nr124
Golden Rose Rich Color nr125
Wzorek:
Płytka:
Born Pretty nr1
Lakier:
Sally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
1 warstwa Poshe

Buziaki!

15 komentarzy:

  1. Pięknie!! Muszę mieć tę płytkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Dzisiaj tez mam zamiar użyć tych drzewek :) ale na innym tle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny gradient - wygląda zupełnie jak to coś za oknem, tylko choinek takich ośnieżonych jak u Ciebie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio zrobiłam te choinki :D Fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne mani.. Uwielbiam świąteczne mani w odcieniach szarości :)
    No a na tę płytkę zdecydowanie muszę zapolować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ach jak ja ci tej płytki zazdroszczę! kurcze świetne są te twoje mani, marzę o takim na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest czym się zachwycać! Śliczne mani :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, wygląda pięknie, zimowo, cudnie no :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne :) Idealne na Świąteczny czas :) Jednak stemple to genialny wynalazek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam