Obserwatorzy

czwartek, 25 grudnia 2014

Od K.O.T.a dla K.O.T.a

Post haulowy. W tym czasie jestem u Rodziców.
Wspaniały prezent zgotowało mi Bundle Monster, ponieważ przysłali paczuszkę z moim zamówieniem 23 grudnia!
Dzięki temu moje płytki (te w pasującym rozmiarze) mają nowy, elegancki domek.
W pokrowcu jest 14 stron po 6 kieszonek. Daje to 84 miejsca na płytki. Jeśli włożymy blaszki podwójnie (jak ja) to zmieścimy ich aż 168 :D
Na końcu znajdowała się gąbeczka, żeby pokrowiec się nie odkształcił, zostawiłam ją i na koniec włożyłam prostokątne blachy w średnim rozmiarze.
Do tego przytuliłam kilka płytek, które wyjątkowo wpadły mi w oko.
Dostałam hopla na punkcie zimowych :)
I parę lakierów.
Od Ingrid, bo były w promocji:
Oszukane lakiery holograficzne od Miss Sporty:
 I kilka Golden Rose Rich Color z myślą o stemplowaniu :)
Więcej grzechów nie pamiętam, żadnych nie żałuję! ;)

Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Te organizery to skarb.. Nie wyobrażam sobie bez nich życia.. Muszę jeszcze tylko dla tych nieformatowych coś wykombinować, bo zauważyłam, ze do tych w organizerach sięgam o wiele częściej niż do tych leżących sobie w szufladzie..

    Ps. Widzę, że mój wzorek z Bundle Monster nowego (te kotki) też masz :D
    Przyznam, że jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale mam nadzieję że fajnie wyjdzie :)

    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, organizer bardzo dobrej jakości i nawet w przystępnej cenie.
    Też muszę pokombinować, w co zapakować inne płytki, bo szkoda, żeby się niszczyły, ale nie znalazłam niczego zadowalającego.

    Te kocie płytki to zobaczyłam u Ciebie, gdy prezentowałaś set i wiedziałam, że muszę je mieć! Są prześliczne!
    Póki co też leżą i czekają na swój czas bo teraz mam hopla na punkcie zimowych zdobień :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. B. będzie miała organizer fajny na płytki rozmiarów tych które ona stworzyła. Ja póki co B. trzymam z Cici bo rozmiar podobny, ale mam sporo innych.. Seria W ma 7 cm średnicy więc z BM się nie mieści i na Ali są specjalne etui, ale jakoś zawsze są bardziej pilne wydatki.. ;)
      Podobnie z tymi podróbkami MoYou.. leżą w szufladzie, bo nigdzie mi nie pasują..

      Usuń
    2. też mam parę płytek o śr.7cm z allegro i też nie mam gdzie ich przchowywać. Co to to Ali?
      Ja mam jeszcze płyty o wymiarach 15x25cm i to dopiero jest problem. One mają dziurki jakby pasowały do segregatora ale nie mam takiego a i tak musiałabym je czymś od siebie oddzielić....

      Usuń
    3. Nie wiesz co to Ali??? Oj kochana.. Uprzedzam, że wchodzisz na własną odpowiedzialność ;)

      http://www.aliexpress.com/

      Usuń
    4. "wejszłam" i poległam
      stanowczo za dużo dobroci! :D
      już mam na kilka chrapkę ale będę ćwiczyć silną wolę i się nie dam :)

      Usuń
  3. ja ostatnio poszalałam w Pueen i też kupiłam organizer i kilka zestawów płytek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie dziwię się, że nie żałujesz tych grzeszków, świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam