Obserwatorzy

niedziela, 28 grudnia 2014

Dziewczyńskie śnieżynki

Gdzieś w internetach mignęło mi podobne zdobienie.
Jest różowe a mimo to bardzo mi się podoba. Myślałam, że przesadziłam z kamyczkami, ale nie, pasują mi tu idealnie. Czułam się w nim doskonale i mam nadzieję, że podzielicie mój entuzjazm :)
Szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają całego uroku :(
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
2 warstwy Indigo "chic nude"
Wzorki:
Płytki:
Born Pretty o1
E39
QA57
QA58
Lakiery:
Golden Rose Rich Color nr35
Golden Rose Rich Color nr5oSally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
Kamyczki dekoracyjne
1 warstwa Poshe

Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Cyrkonie idealnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdobienie, fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądają, ale chyba zamiast czarnego dałabym jakiś jaśniejszy odcień, żeby utrzymać delikatny klimat na pazurkach. ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się tak samo jak Tobie ^^ aż sobie zgapię któregoś dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie to wygląda. Jeszcze w klimacie świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kamyczki pasują idealnie, zdobienie wygląda uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super śnieżynki, dzięki tej czerni nie jest nazbyt słodko, ale wciąż delikatnie. Nie przepadam za kamyczkami, a tutaj pasują idealnie. Chyba zima przyszła dzięki twoim stempelkom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie bomba:) Bardzo trafne dobranie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nienawidzę różu, ale to zdobienie jest idealne! mimo że kolory są raczej wiosenne, to zdobienie pięknie oddaje świąteczny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A te jeszcze piękniejsze od niebieskich! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta wersja śnieżynek najbardziej mi się podoba :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam