Obserwatorzy

niedziela, 7 grudnia 2014

Niebieski sweterek

Napadło mnie na gradient. Uwielbiam i czynić go będę bardzo często :)
Tak ostrzegam, żebyście się nie zdziwili :)
Niebieski sweterek chodził za mną od jakiegoś czasu.
Niestety, boleśnie przekonałam się, że nie umiem odbijać całopaznokciowych wzorków.
Mam mocne postanowienie ćwiczyć.
Uznajmy, ze niebieski sweterek jest stary i długo leżał na dnie szafie. Dlatego jest trochę powyciągany ;) Najgorzej wyszedł serdeczny, tu to mi poleciał stempelek...
Mimo to publikuję zdobienie.
Wiem, że nie jest dobrze, przyznaję się i jestem przygotowana na Waszą krytykę.
Ale ogólnie dłonie nie wyglądały źle w tym wzorze, usłyszałam wiele pochwał a inni myśleli że tak ma być :)
Użyłam:
Gradient:
Golden Rose Rich Color nr 15
Golden Rose Rich Color nr16
Wzorek:
Płytka:
QA15
Lakier:
Sally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
1 warstwa Poshe

Buziaki!

19 komentarzy:

  1. a mnie się właśnie podoba :) fajny efekt;) przecież nie każdy sweterek jest idealny, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba nawet taki powyciągany sweterek :) jest cudownie ! ja też kocham gradienty !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gradienty są super, prosty ale ciekawy efekt :D

      Usuń
  3. Te wzorki są na prawdę przepiękne i wyglądają nieziemsko na Twoich paznokciach :o Myślę, że takie małe niedoskonałości o jakich piszesz tylko dodają im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie wyszło :) uwielbiam takie gradienty w tym przypadku to nawet ombre :D super

    OdpowiedzUsuń
  5. superowe kolory i wzór na tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka krytyka? jest zimowo i przyjemnie:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie tak, że nie umiesz odbijać wzorów całopaznokciowych, raczej musisz poćwiczyć tylko ich równe ustawienie, bo odbite jest dobrze :) mi się podoba taka wersja sweterka, nie musi zawsze wszystko być idealnie równo jak w wojsku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to fakt, z moją celnością też nie najlepiej ;)

      Usuń
  8. co z tego, że troszkę powyciągany i tak wygląda świetnie!
    ja też całopaznokciowych wzorów nie umiem dobrze odbijać, al jest na to lekarstwo - naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam sentyment do starych powyciaganych sweterkow ;-) Wzorek swietny, a to ze troche krzywy - nie szkodzi, nikt nie jest idealny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki mają to do siebie, że się rozciągają, więc to jest po prostu jeden z takich. Wcale nie wygląda to źle, nie musi być zawsze pod linijkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie to wygląda i jeszcze ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale to nie razi, że jest trochę nierówno. Tym bardziej że wzór jest śliczny i kolory super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulubiony sweter to taki, w którym się często chodzi, ma więc prawo być odrobinkę powyciągany ;) mnie się zdobienie bardzo podoba, wszędzie jest od groma zimowych zdobień, ale to dobrze, są urocze i je uwielbiam :) zima to chyba jednen z fajniejszych okresów jeśli chodzi o zdobienie paznokci ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam