Obserwatorzy

czwartek, 18 grudnia 2014

Szary sweterek :)

Jadę dalej z zimowymi zdobieniami. Wciąż walczę ze wzorkami całopaznokciowymi :)
Na biały "tynk" od Adosa nałożyłam warstwę GR Holiday nr70, który sam potrzebuje kilku warstw do krycia, ale skrzy jak śnieg.
A na szarości odbity kolejny sweterek albo kocyk :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
Tło:
Indigo "london bridge"
Ados Texture Effect nr01
Golden Rose Holiday nr70
Wzorek:
Płytka:
QA57
Lakier:
Sally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
1 warstwa Wibo Celebrity Nails Matte Top Coat

Buziaki!

6 komentarzy:

  1. cudownie ;)
    P.S. zastanawiałaś się może nad dodawaniem większych zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież zdjęcia można powiększyć klikając na nie

      Usuń
  2. Super ci wyszło. Dziś robiłam bardzo podobne i tak koślawo mi wyszło że szok. Muszę jeszcze raz je zrobić. Dodatkowym problemem dla mnie była wielkość wzorów. Wszystkie były dla mnie za krótkie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam