Obserwatorzy

piątek, 19 grudnia 2014

Pada śnieg, pada śnieg... nocną porą

Jako tło wystąpił oszukany holoś od Miss Sporty.
Grudzień to czas wzorków na moim blogu więc recenzja pojawi się w styczniu (kiedy to już wszyscy będą wiedzieli, o co chodzi ;)).
Napiszę tyle: granat z fioletowym pyłkiem a w nim zatopione holograficzne piegi. Zdjęcia reklamowe to okrutne kłamstwo :/
Uznałam jednak, że ten dziwoląg będzie świetnym tłem dla śnieżynek, które wysypują się z blogów tonami. Mnie to absolutnie nie przeszkadza, bo jedyna zima, jaką lubię, to ta na zdjęciach i ta na paznokciach :)
Zapraszam do oglądania:
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
Tło:
Miss Sporty Funtasy Holographic Effect nr4o
Wzorek:
Płytka:
BP01
QA57
QA58
BM14
Lakier:
Sally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
1 warstwa Poshe

Mnie się bardzo podoba, a Wam?
Buziaki!

6 komentarzy:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam