Obserwatorzy

piątek, 19 grudnia 2014

Pada śnieg, pada śnieg... nocną porą

Jako tło wystąpił oszukany holoś od Miss Sporty.
Grudzień to czas wzorków na moim blogu więc recenzja pojawi się w styczniu (kiedy to już wszyscy będą wiedzieli, o co chodzi ;)).
Napiszę tyle: granat z fioletowym pyłkiem a w nim zatopione holograficzne piegi. Zdjęcia reklamowe to okrutne kłamstwo :/
Uznałam jednak, że ten dziwoląg będzie świetnym tłem dla śnieżynek, które wysypują się z blogów tonami. Mnie to absolutnie nie przeszkadza, bo jedyna zima, jaką lubię, to ta na zdjęciach i ta na paznokciach :)
Zapraszam do oglądania:
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
Tło:
Miss Sporty Funtasy Holographic Effect nr4o
Wzorek:
Płytka:
BP01
QA57
QA58
BM14
Lakier:
Sally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
1 warstwa Poshe

Mnie się bardzo podoba, a Wam?
Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Motyw jest przepiękny - użyłam go niedawno w swoim zdobieniu :) ale u Ciebie w niebieskiej wersji całe mani jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jak wszystkie twoje szponki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam