Obserwatorzy

niedziela, 30 listopada 2014

Sposób na perłę

Postanowiłam coś wykombinować z tą nieszczęsną brązową perłą z poprzedniego posta.
I chyba mi się udało.
Zmalowałam złotą panterkę, a całość dodatkowo zmatowiłam.
Niestety troszkę się pospieszyłam z topem i na małym paznokciu rozmazałam cętki, mam nadzieję, że mi to wybaczycie? :)
Mnie efekt końcowy mimo wszystko się spodobał, a co Wy o tym sądzicie?
Czy w takim matowym wydaniu ten lakier Wam się podoba?
Użyłam:
Lakier bazowy:
Essence Colour&Go nr33 "just in case"
Cętki:
Barry M. nr32o "foil effects"
Indigo "black"
Narzędzia:
sonda
1 warstwa Wibo Belebrity Nails Matte Top Coat

Buziaki!

7 komentarzy:

  1. W tej wersji zdecydowanie bardziej mi się podoba! Sam mat już sporo zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W macie z centkami całkim znośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wygląda bardzo ładnie :) jak nie lubię brązów, tak narobiłaś mi ochoty na brązowe pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś z tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli jednak jest jakiś sposób na pozbycie się perły :) dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam