Obserwatorzy

piątek, 14 listopada 2014

Różyk od H&M

Fuksja o kremowym wykończeniu.
Pędzelek bardzo wąski i krzywo przycięty, mimo to dość sprawnie się nim maluje.
Lakier nie smuży ani nie bąbelkuje. Zaskoczeniem jest krycie. Potrzebowałam 3 warstw. Spore rozczarowanie po jego dwóch świetnych w tej kwestii braciszkach. Bez wysuszacza się nie obejdzie. Jednak specjalnie do zdjęć go nie użyłam, żeby pokazać Wam jak ładnie błyszczy solo.
Kolorek przyjemny i bardzo kobiecy :)
Szkoda, że trojaczki w regularnej cenie są tak drogie, bo dla mnie są po prostu drogie. 14,9o,- za takie maleństwa to przesada. Za to wyprzedażowego "piątaka" można na nie stracić ;)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
3 warstwy H&M „pink preppy”

Buziaki!

1 komentarz:

  1. Fuksja to jedyny odcień różu, który mogę bez wahania nosić. Na resztę muszęmieć ochotę. Ładny jest :) Też poluję na te 5 złotowe wyprzedaże w H&M :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam