Obserwatorzy

środa, 12 listopada 2014

MIYOwe ŚRODY part61

Czerwień soczysta, ostra, niezwykle żywa i energetyczna. Wykończenie kremowe.
Pędzelek wygodny i precyzyjny, bardzo dobrze się nim malowało przy skórkach. Lakier nie smużył a do pełnego krycia potrzebowałam 2 warstw. Nie zauważyłam też bąbelków. Sam w sobie ma bardzo ładny połysk, jednak nie sprawdzałam czasu schnięcia - nałożyłam wysuszacz.
Viva glam! jest bardzo ładną czerwienią. Dla odważnych kobiet. Podoba mi się na moich dłoniach :D
Zdjęcia bez topu! Oczywiście aparat w niektórych momentach uwidocznił końcówki, co normalnie jest niewidoczne :/
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
2 warstwy MIYO Mini Drops nr53 "viva glam!"

Buziaki!

3 komentarze:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam