Obserwatorzy

niedziela, 31 sierpnia 2014

Uroczy seledyn zwany miętą

Koleżka czekał czekał i się doczekał!
Baza to ładna rozbielona zieleń. Seledynowa. Popularnie zwana miętą. Wykończenie kremowe.
Pędzelek bardzo wygodny, sprawnie się nim manewruje przy skórkach. Pierwsza warstwa troszkę smuży, druga natomiast wszystko ładnie wyrównuje i daje pełne krycie. Nie zauważyłam bąbelków. Schnie w średnim tempie, ja jednak nałożyłam wysuszacz, głównie dla połysku. Świetny letni kolorek, szkoda tylko, że lato już się praktycznie skończyło. (Dacie wiarę, za niedługo autobusy zapełnią się bachornią... :/) Lakier fajnie prezentuje się solo ale też jako tło pod wzorki :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Sensique Protein in Action
2 warstwy Bell Air Flow nr56
1 warstwa Poshe

Buziaki!

7 komentarzy:

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam