Obserwatorzy

niedziela, 17 sierpnia 2014

Błękit 78C

Jasny błękit, odrobinę pastelowy. Kremowe wykończenie.
Pędzelek standardowy, dość wygodny. Lakier nie smuży i nie zauważyłam bąbelków (dopiero Poshe mi je naprodukował :/) Do pełnego krycia potrzebowałam 2 warstw. Schnięcia nie sprawdzałam, ale podejrzewam, że jest średnie. Kolorek optymistyczny i całkiem przyjemny. Idealny na lato :) i jako tło pod wzorki :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
2 warstwy Manhattan Lotus Effect nr78C
1 warstwa Poshe

Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Jest przepiękny! Bardzo lubię takie odcienie. Niebieski to mój zdecydowany faworyt jeśli chodzi o lakiery do paznokci, ubrania... wszystko! Niestety kiedyś bardzo zraziłam się do tej firmy (miałam biały lakier i tak smużył, że n-ta warstwa nawet nie pomagała nic wyrównać...) i chyba się nie przekonam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba też miałam tę biel i faktycznie, była kłopotliwa :)

      Usuń
  2. śliczny jest, taki spokojny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i zaraz polecę do Rossmanna i zaraz będę go oglądać z każdej strony... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam