Obserwatorzy

wtorek, 26 sierpnia 2014

Jeansowe saran wrap

Dawno nie było tej metody, a bardzo ją lubię. Jest prosta a jednocześnie daje interesujący efekt.
Idealnie pasowała też do mojego outfitu na balety :)
Mani wyszedł mi świetnie i jestem z niego bardzo zadowolona. Fantastycznie się w nim czułam :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Sensique Protein in Action
1 warstwa Sally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
1 warstwa Poshe
Saran wrap:
Lemax Fenix nr1
Bell Air Flow nr8
Srebrne okrągłe ćwieki
1 warstwa Poshe

I jak Wam się podoba?
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Wyszły takie jeansowe! Genialne :) Ślicznie wyglądają z ozdobnym ćwiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadzik :D efektowne, z pazurkim i doskonale wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny i bardzo jeansowy ten saran ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez lubię tę metodę ;-) bardzo ładnie wyszło a cwieki dopełniają całość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :) bardzo mi się podoba połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam