Obserwatorzy

czwartek, 28 sierpnia 2014

Pogoda nie nastraja...

Brązowa baza, czekoladowa. A w niej zatopiony multikolorowy drobno zmielony brokat.
Pędzelek bardzo wygodny i przyjemny w obsłudze. Kryje bardzo dobrze przy jednej grubszej warstwie, ja jednak nałożyłam dwie średnie, żeby kolor był głębszy. Schnie przyzwoicie. Faktura jest wyraźna i przyjemnie chropowata. Lakier idealny na ponure dni. Bo w końcu ładną jesień mamy tego lata, prawda? :/
Podoba mi się, że ta ciemna masa wesoło błyska kolorkami :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Senique Protein in Action
2 warstwy p2 Sand Style nr11o "classy"

Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Fakt... idealny do pogody za oknem :/ Ale mimo ciemnego koloru prezentuje się bardzo fajnie, w szczególności z tym błyskiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie przepadałam za lakierami z brokatem. Wydawały mi się tandetne i nie lubiłam ich zmywać, ale jak patrzę na Twoje pazurki to mam ochotę skoczyć do sklepu i go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! bardzo lubię piaski z p2 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity! Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. on nie jest czarny tylko bardzo bardzo ciemno brązowy :)

      Usuń
  6. Wydaje się podobny do Essence C&G- Heres My Number :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ladny, podobny jest chyba z Miss Sporty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam