Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

MIYOwe ŚRODY part54

Mleczna półtransparentna baza ze srebrnym pyłkiem. Wykończenie perłowe. Pędzelek wąski, trzeba się troszkę namachać ale nie grozi zalaniem skórek. Lakier trochę smuży, jednak nie zauważyłam bąbelków. Krycie praktycznie zerowe, chyba został stworzony z myślą o layringu. Na zdjęciach widać 3 średniej grubości warstwy. Wszystko pokryłam wysuszaczem.
Powszechnie znana jest niechęć do lakierów o wykończeniu perłowym, sama nie jestem ich fanką.
Dlatego ten maluch solo mnie nie zachwycił, choć dłonie wyglądają schludnie.
Użyłam:
1 warstwa Sensique Protein in Action
3 warstwy MIYO Mini Drops nr124 "pearly touch"
1 warstwa Poshe

Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Wykończenie perłowe, ale takie delikatne i ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor mi się podoba ale krycie faktycznie słabiutkie :<

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ładny, ale ten shimmer i kryciego u mnie dyskwalifikują, bo typowej perełki nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prawie nie widać tej perły, ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie perła taka niby widoczna ale jednak nie taka klasyczna. A może jakby go pociągnąć matowym topem? Bo lakier wcale nie brzydki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam