Obserwatorzy

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Bamberka

Bo do tej pory nie było okazji... :)
Zieleń choinkowa bądź, jak kto woli, morska z holograficznym pyłkiem. Efekt holo rozproszony i delikatny.
Pędzelek wygodny i bardzo precyzyjny. Pigmentacja fantastyczna, bo już jedna warstwa załatwia sprawę, druga nasyca i pogłębia kolor. Schnie całkiem ładnie, ma połysk. Nie zauważyłam bąbelków.
Całkiem przyjemny i dość ciekawy :)
Zdjęcia robione po pracy, dlatego kolor został odświeżony przez nałożenie 2 warstwy lakieru.
Użyłam:
1 warstwa Colour Alike nr496 "bamberka"
1 warstwa Poshe
1 warstwa Colour Alike nr496 "bamberka"

5 komentarzy:

  1. Potrafi przebarwić paznokcie, skórki, ale i tak ją kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze skórkami się zgadzam w 100% - po zmywaniu Bamberki moje paluchy wyglądają jak u zombiaka :D Ale jeszcze (na całe szczęście) nie przebarwiła mi paznokci. Mimo wszystko uwielbiam ten lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te holograficzne lakiery colour alike :) Ten nawet miałam kupić ale w końcu zamiast niego wzięłam fiolet ;) Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam