Obserwatorzy

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Blue Angel

Pił ktoś?
Jasny niebieski z nutką szarości, a może fioletu? Jasny chaber? Kremowy.
Lakier ten jest z serii zapachowej. Nigdy nie piłam Blue Angel dlatego nie mam pojęcia czy choć minimalnie nim pachnie. Wiem jednak, że zapach jest chemiczny, delikatny ale dość przyjemny i szybko znika.
Pędzelek wygodny, precyzyjnie aplikuje lakier. Nie robi smug. Dwie warstwy wystarczą do pełnego pokrycia płytki. Lakier nie bąbelkuje. Schnie w średnim tempie ale ma bardzo ładny połysk (zdjęcia bez topu).
Kolor nie jest odkrywczy, raczej podstawowy ale ładnie prezentuje się na dłoniach.
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
2 warstwy Softer Crazy Colours nr27 "blue angel"

Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lubię takie kolorki XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski to jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach :-) nie lubię tej marki, bo miałam biały i był słaby :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor! Coś podobnego miało w swojej ofercie My Secret, ale nigdzie nie mogę istatnio na niego trafić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepadłam! Kolor jest po prostu fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki ładny :D taki jakiego szukam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam