Obserwatorzy

sobota, 7 września 2013

Winobranie 2o13

Przez kolejny tydzień będę zamęczać Was winobraniowymi zdobieniami.
Ale dacie radę, prawda? W końcu to tylko tydzień ^^

W zeszłym roku paznokcie pomalowałam skromnie, notka -> TUTAJ
Muszę przyznać, że od tamtego czasu troszeczkę ulepszyłam warsztat. Porównanie ze zdobieniem na Projekt Owocowy -> TUTAJ
2o12
2o13
Jest różnica, nie :)

Dzisiaj czas na zielone winogrona.
Jako tło wykorzystałam piasek od Pierre Rene, na który się skusiłam przez Chilli  :* -> TUTAJ
Chropowata powierzchnia przypomina trochę mur, ale... fioletowy mur to lekka przeginka.
Zdecydowałam się na ten kolor, ponieważ zieleń powinna ładnie na nim wyglądać. :)

Okazało się jednak, że fiolet jest ciut za ciemny. No i zachciało mi się piasku i nie mogłam nałożyć top coatu - ale było zdezo ^^
Mimo wszystko publikuję :) choć wyglądają, jakbym cofnęła się w rozwoju! >.<
Pójdą do zmycia i dalej będę kombinować :)
prawa dłoń/światło naturalne






Użyłam:
1 warstwa odżywki Pierre Rene 3in1 Action
1 warstwa Pierre Rene Top Flex Sand Effect nr5
Winogrona:
Safari nr4o1
Golden Rose Rich Color nr36
Douglas Absolute Nails nr32 "white beach"
Liście:
Safari nr(?)
Golden Rose Rich Color nr36
Gałązki:
Bell Air Flow nr20
Bell Air Flow nr21
Narzędzia:
sonda (3 grubości końcówki)
pędzelek

Dochodzę do wniosku, że lepiej prezentują się ciemne winogrona na jasnym tle, ale warto było spróbować.
Choć pewnie i tak mnie podkusi i będę z innymi tłami kombinować ^^

Buziaczki!

18 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o postępy są ogromne ! :)
    Pięknie malujesz zdobienia ;)
    Fiolet faktycznie może odrobinę za ciemny ale całość i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. winogrona super, tylko chyba ten piasek jako baza to średni pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swow.. różnica jest i to jaka:D
    Zielone winogronka bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postęp niesamowity, winogronka są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej... mi się podoba! I to tło też jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przesadzasz ! te winogrona wyglądają bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie zielone winogronka wyszły cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się najbardziej podoba wersja z Projektu Owocowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podobają bardzo te winogronka :) Fioletowy piasek miałam, ale się na niego wymieniłam, bo jakoś mnie nie zauroczył na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście różnica :D A te zielone mi się podobają
    :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem winogrona na piasku wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło :) Chociaż faktycznie ciemne winogrona wyglądały lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. za ciężkie te winogrona :D mi się bardziej podoba to skromniejsze z gradientem :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Winogrona z Projketu są mistrzowskie! faktycznie obecne wyszły lekko przekombinowane, ale cóż nie wszystko zawsze się udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. te projektowe są najlepsze :D ale obecne wcale nie wyglądają najgorzej!

    OdpowiedzUsuń
  16. postęp ogromny :) pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam