Obserwatorzy

poniedziałek, 15 października 2012

Tani mani

Tania jest płytka do wzorków i tani lakier od Maybeline.
Lakier spłatał mi psikusa. Lampa błyskowa ujawniła, że potrzeba dwóch warstw do pełnego krycia.
A lakier, który wydawał się czarną bazą z zatopionymi zielonymi drobinami okazał się być zgniłozielony i bardzo bardo ciemny.
Dane techniczne:
Pojemność: 7ml
Cena: 4.99,- (w Pepco na przecenie)
Data ważności: 24 miesiące od otwarcia
Opakowanie: szklana, wąska okrągła buteleczka z białą gładką plastikową nakrętką takikego samego kształtu
Pędzelek: średniej długości i grubości, wygodny
Konsystencja: nie za rzadka ani gęsta, w sam raz
 A tak się mieni:
 Słabym kryciem zbytnio się nie przejęłam, bo wiedziałam, że zniknie pod całopaznokciowym wzorkiem z taniej płytki. Wykonany również nowo kupionym lakierem do stepli Essence 003 "stamp me! silver"
Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
1 warstwa Maybelline MNY nr761
Wzorek:
płytka H19
lakier Essence do stempli nr003 "stamp me! silver"
1 warstwa szybkoschnącego Poshe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam