Obserwatorzy

środa, 31 października 2012

Fioletowy kanarek

Kolejny lakier Tweety na tapecie:

Dane techniczne:

Numer/Nazwa:   09/Lady Purple 
Pojemność:  7ml 
Cena: 3.75,- 
Data ważności: 12 miesięcy od otwarcia 
Opakowanie: wąska wysoka szklana buteleczka z czarną plastikową nakrętką 
Pędzelek: wąski i długi 
Konsystencja: cudowna! Idealna pigmentacja, wypróbuję go do stempli.

Kryje za pierwszym pociągnięciem i nie rozlewa się. Kocham. 
Dla mnie jest to po prostu śliwka. Po wyschnięciu traci połysk i jest podatny na uszkodzenia i odgniecenia, dlatego machnęłam Poshe. Połysk dodał temu kolorkowi  powera. polubiłam go. :)

Jedyne zdjęcie jakie wyszło a i tak nieciekawe (i będzie już tylko gorzej).

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam