Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2012

Holo Eveline

Mój pierwszy lakier holograficzny.
Przyznam szczerze, że mnie urzekł.
Naprawdę świetny. A gdy dostanie odrobinę światła sztucznego, mieni się całą tęczą. :)
Dane techniczne:
Numer/Nazwa: 406/-
Pojemność: 4,5ml
Cena:
3.99,-
Data ważności: 12 miesięcy od otwarcia
Opakowanie:
szklana, wąska, okrągła buteleczka z białą zakrętką, na której jest naklejka z informacjami
Pędzelek:
długi i średniej grubości, dobrze się operowało
Konsystencja:
całkiem dobra - ani gęsta ani rzadka
Nijak nie mogłam uchwycić tych migotliwych drobinek. Na drugi dzień słońce dało ciała i się nie pojawiło. :(

Lili postanowiła wkomponować swoją mordkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam