Obserwatorzy

niedziela, 7 października 2012

Noc w Poznaniu

Nie będzie to miła nocka. Tylko inwentaryzacja...
Lakier MIYO Nailed it! Miałam już kiedyś na paznokciach, ale nie zrobiłam mu żadnej ładnej foci.
Śliczny granatowy metalik, bardzo mi się podoba na moich paznokciach, do tego stampelki - od razu wiedziałam, że to TEN wzorek. :) Bardzo a propos.
Dane techniczne:
Pojemność: 8ml
Cena: bodajże 4.99,-
Data ważności: 24 miesiące od otwarcia
Opakowanie: szklana, wąska prostokątna buteleczka z czarną gładką plastikową nakrętką
Pędzelek: średniej długości i grubości, wygodny
Konsystencja: bardzo dobra

Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE (rozcieńczonej zmywaczem)
1 warstwa (gruba) MIYO Nailed it! nr25 "Magic"
Wzorki:
lakier Essence do stempli nr001 "Stamp me! white"
BM14
1 warstwa szybkoschnącego Poshe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam