Obserwatorzy

piątek, 26 października 2012

Je' taime

W H&M trafiłam na bardzo ładny lakier, a że cena była naprawdę dobra, wzięłam.
Dane techniczne:
Numer/Nazwa: -/Je' taime
Pojemność: 8ml
Cena:
6.99,-
Data ważności: 24 miesiące od otwarcia
Opakowanie:
szklana, mała, okrągła buteleczka z czarną gładką plastikową nakrętką
Pędzelek: średniej długości i wąski
Konsystencja:rzadka, łatwo zalać skórki (co zresztą widać na zdjęciach :))

Jest napakowany po brzegi złotymi drobinkami, które są widoczne na paznokciach i cudnie się mienią.
Potrzebowałam dwóch warstw, żeby uzyskać pełne krycie. Schnięcie takie sobie, od razu potraktowałam go Poshe.
Kolor idealny na święta Bożego Narodzenia.
Bardzo mi się podoba. Jest piękny!


 

Mój aparacik miał problemy z uchwyceniem złotych drobinek, ale naprawdę widać je na paznokciach. :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy H&M "Je' taime"
1 warstwa szybkoschnącego Poshe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam