Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

Jesień czas zacząć...

... na paznokcie zapraszać.
Delia No1 nr23 to mój pierwszy lakier z tej firmy.
Dane techniczne:
Pojemność: 5ml
Cena: 1.99,-
Data ważności: 18 miesięcy od otwarcia
Opakowanie: mała wąska, szklana buteleczka dająca wrażenie plastikowej
Pędzelek: długi i "średnio" szeroki
Konsystencja: gęsta przez co trzeba nakładać grubą warstwę (ale od razu całkowicie kryje)

Kolor bardzo przypadł mi do gustu i wydaje mi się dość elegancki.
Machnęłam na nim stempelkiem wzorek i dokleiłam kamyczki.
Efekt bardzo mi się spodobał.
Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej Wibo
1 warstwa Delia No1 nr23
1 warstwa Poche (lakier jest dość gęsty, więc gruba warstwa schnie dość długo)
Wzorek:
BM04
lakier Essence nr001 "Stamp me! white"
Kamyczki
1 warstwa Poche

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam