Obserwatorzy

piątek, 4 października 2013

MIYOwe ŚRODY part 24

Znów mi umknęła :/
Tym razem chciałyście zobaczyć 1o6 lub 1o2. Ostateczną decyzję podjął facet i tak dziś na blogu kolor niebieski.
Lakier to piękny jasny kobalt. Rzucający się w oczy. :)
pędzelkiem doskonale manewruje się przy skórkach. Pierwsza cienka warstwa smuży i daje słabe krycie. Druga wszystko ładnie wyrównuje ale końcówki są delikatnie widoczne. Na zdjęciach widzicie 3 warstwy - nałożyłam lakier, żeby zakryć starte końcówki po dniówce w pracy.
Lakier nie bąbelkuje i ciężko zalać nim skórki, do tego sam pięknie błyszczy (na zdjęciach bez topu).
Tak jak powiedziałam, w pracy zwracał na siebie uwagę i zbierał komplementy.
Przyjemnie się go nosiło.
Przy zmywaniu nie zafarbował mi skórek, nie zauważyłam też, żebym miała pożółkłe paznokcie. :)
Z czystym sumieniem polecam :D
prawa dłoń/światło naturalne








 Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
3 warstwy MIYO Mini Drops nr1o6 "blue fish"

Jak Wam się widzi?
Buziaki!

TO PROSZĘ O KOLEJNY LAKIER DO POKAZANIA :D

19 komentarzy:

  1. Cudowny kolorek :) Energetyczny!! :)

    Widzi się bardzo - śliczne pazurki :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te lakierki MIYO, choć ten niebieski niekoniecznie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten chaber!
    Ja jestem ciekawa nr 120, czy jest to 'dupek' sensique blueberry cookies?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy to "dupe" to nie wiem, bo nie znam sensique blueberry cookies :)

      Usuń
  4. uwielbiam takie kolory! kocham wręcz :D teraz poproszę 120 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor! Ja też niedawno zainwestowałam w pierwszy lakier MIYO i jestem zadowolona, mimo że musiałam nałożyć aż 3 warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co lakier to inne właściwości, ale ich buteleczki są tak urocze, a cena przystępna, że grzech nie kupić, szkoda tylko że tak słabo z dostępnością :(

      Usuń
  7. Śliczny, lubię niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny! Uwielbiam te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, bardzo energetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale kolor! boski! zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor daje kopniaka :) Jest bardzo intensywny i bardzo mi się podoba! Dobry będzie na rozweselenie tej zimnej jesieni :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam