Obserwatorzy

piątek, 7 września 2012

Vollare Da Vinci

Bardzo przyjemny lakier.
Jakość za 2.5o,- oczywiście nie powala ale kiedy ma się wysuszacz, takie rzeczy nie mają znaczenia. :)
Perłowa biel mieści się w buteleczce o pojemności 10ml.
Pędzelek długi i wąski, przyznaję, że ciężko się nim operuje.
Ja nałożyłam jedną grubszą warstwę, która schła dosyć długo, ale nie wiem ile bo jak wlazłam na neta...
Kilkoma drobnymi urazami się nie przejmuję, bo mam zamiar zrobić winobraniowy mani. :)



Edit:
Zapomniał dodać, że paznokcie wyglądają bardzo czysto i elegancko. Nawet mogę powiedzieć, że ślubnie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam