Obserwatorzy

wtorek, 27 listopada 2012

Turkusowy dzbanek

Po kupieniu go, zdałam sobie sprawę, że już podobny kolor posiadam i się trochę wkurzyłam.
Później sobie przypomniałam, że jest nim koszmarek od N.Y.C.
Dlatego też nowy poszedł na pierwszy ogień.
Dane techniczne:
Numer/Nazwa: -/-
Pojemność: 12ml
Cena: 4,-
Data ważności: 12 miesięcy od otwarcia
Opakowanie: szklana buteleczka o ładnym kształcie, który nijak mi nie przypomina dzbanka >.< zakrętka gruba, czarna, plastikowa
Pędzelek: średniej długości, wąski
Konsystencja: nie jest gęsta, ale też nie grozi zalaniem skórek

Maluch jest piękny, bardzo lubię takie kolorki. To co widać na zdjęciach to dwie warstwy. Mogłabym nałożyć trzecią, ale tak dla mnie jest O.K.
Schnięcia nie sprawdzałam - chińczyk, więc na pewno słabo, od razu nałożyłam Poshe.
Nie jest takim bublem jak N.Y.C. dlatego jestem zadowolona.
No i ta buteleczka... ekhem, ten dzbanek... :D
z lampą

światło dzienne


dzbanek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam