Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

Lakiery z Biedronki

Jakiś czas temu w Biedronce dostępny był stand z kosmetykami z firmy Bell.
Wiele dziewczyn bardzo ten pomysł chwaliło, zwłaszcza, że np. lakiery były tańsze niż w stałej ofercie i zabezpieczone przed "macaniem".
Dziś w biegu wpadłam tuż przed zamknięciem i trafiłam na lakiery Virtual Fashion Mania.
Nie mogąc się zdecydować, złapałam za seledynka.

Lakiery, jak widać, również są zapakowane - duży plus.
Mają pojemność 10 ml.
Kosztują 5.99,-
Niestety, ani na opakowaniu, ani na buteleczce nie znalazłam numerka bądź nazwy. To nic, jutro na spokojnie przyjrzę się reszcie.
Widziałam róż, czerwień, kobalt, ciemny i jasny fiolet.
Co sądzicie o Virtual z Biedronki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam