Obserwatorzy

piątek, 30 listopada 2012

Bell

Na amen o nim zapomniałam. Jego szarego brata miałam już na paznokciach dwa razy. Kobaltu never.
Niebieski nie jest moim ulubionym kolorem, ale ten miał coś w sobie. Może dlatego, że lubię chabry?
Jakoś tak mi się go ostatnio zachciało i muszę przyznać, rzuca się w oczy.
Koleżanki z pracy zwróciły na niego uwagę. :)
Oczywiście miałam przeboje, bo za późno wzięłam się za malowanie, to znowu Lili zaatakowała palec wskazujący i rozwalając mani. I dobiłam go zamkiem od jeansów...

Dane techniczne:
Numer/Nazwa: 08/- 
Pojemność: 10g/r 
Cena: 5.99,- (w Biedronce w specjalnej akcji) 
Data ważności: 24 miesiące od otwarcia 
Opakowanie: Szklana kanciasta buteleczka, zakrętka czarna plastikowa "zatopiona" w przezroczystej
Pędzelek: długi i wąski 
Konsystencja:bardzo dobra



Lakierem malowało się fantastycznie, nie zalewa skórek i potrzebowałam tylko dwóch warstw.
Ma bardzo ładny połysk i nie potrzebuje wspomagaczy, tylko długo pozostaje miękki i podatny na uszkodzenia.
źródło: forum.pomorska.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam