Obserwatorzy

niedziela, 25 listopada 2012

Frozen queen

Strasznie chciałam spróbować tego lakieru.
Jasne delikatne sreberko na paznokciach okazało się perłą. Do takie wykończenia jestem ogólnie neutralnie nastawiona.
Dane techniczne:
Numer/Nazwa: 58/ frozen queen
Pojemność: 5ml
Cena: 3.49,- (wyprzedaż)
Data ważności: -
Opakowanie: szklana buteleczka, zakrętka w kolorze lakieru
Pędzelek: średniej długości i szerokości, całkiem wygodny
Konsystencja: całkiem dobra, nie zalałam skórek

Nałożyłam 3 warstwy a biała część paznokcia wciąż jest widoczna.
Ogólnie te trzy warstwy bardzo ładnie i szybko wyschły. Natomiast chyba przed godzinę czy dwie był bardzo podatny na odkształcenia i Lilka zdążyła podziurawić go ząbkami.
W wersji perłowej nie powala więc nałożyłam top matujący i było lepiej. Niestety nie mam zdjęć. Światła brak i aparat już sobie nie radzi.
W buteleczce był ładny, a cena wyprzedażowa zachęcała, ale raczej się nie polubiliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam