Obserwatorzy

środa, 7 listopada 2012

Serduszka

Osobiście wyznaję zasadę, że róż pasuje kobietom do 8 roku życia.
Wyjątek stanowią paznokcie (i makijaż ale bez przesady).
Niedawno kupiłam naklejki wodne z przeuroczym wzorkiem w serduszka. No po prostu cud miód i orzeszki. Takie słodkie.
I nadszedł dzień, kiedy stwierdziłam, że muszę mieć różowy mani z tymi naklejkami.
Jak pomyślałam, tak zrobiłam.
Mani wyjątkowo mi się podoba.
Przy okazji wypróbowałam różowego Tweetego i muszę przyznać, że uwielbiam te pędzelki, krycie, konsystencję i wizualną otoczkę!
Porównanie buteleczek

porównanie pędzelków

Oba ładnie błyszczą bez wspomagaczy

MIYO na palcu małym, środkowym i wskazującym/Tweety na serdecznym i kciuku


przesłodkie serduszka :)
 Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy MIYO nr46 "candy girl"
1 warstwa Tweety nr05 "bubble gum"
naklejki wodne
1 warstwa szybkoschnącego Poshe (który troszkę porozmazywał niektóre serduszka, tak na marginesie)

1 komentarz:

  1. Tweety chyba bardziej mi się podoba, świetnie wyszło z naklejkami, też je mam ale jakoś nie było okazji użyć;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam