Obserwatorzy

czwartek, 21 czerwca 2012

Water marble - podejście drugie

Trafiłam na bloga Captivating Claws i wsiąkłam.
Ogólnie swatche lakierów mnie nie interesują bo to widzę u moich ulubionych polskich blogerek, ale Kbieta ta robi przecudne Water Marble i naprawdę, na palcach jednej ręki mogę wyliczyć te, które nie przypadły mi do gustu.
Z przyjemnością za to pokażę, które mnie zainspirowały i zaraz wkleję swoje buble. Niecierpliwość to zuo przy metodzie wodnej. :(
Pazurki Captivating Claws:
















Prawda, że jak się widzi takie cudeńka to chce się je mieć na paznokciach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam