Obserwatorzy

poniedziałek, 2 marca 2015

Wiosno, przybywaj!

Chcę, żeby było już ciepło.
Chcę, żeby było już zielono!
I dlatego zieleń mam na paznokciach. Uwielbiam ten kolor i bardzo dobrze się w nim czuję :)

To jest jeden z najgorszych gradientów, na jakie wpadłam...
Biel - to ta kryjąca, lekko gęsta.
Zieleń - tak jasna, ze dopiero po wielu wielu warstwach ciapania coś przyzwoicie widać...
Zachciało się, nosz kurczaczek :/
Do tego delikatny stempelek i na koniec kamyczki. 
Mnie się podoba, choć jest bardzo delikatnie.
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
1 warstwa Bell BeBeauty French 
Gradient:
Sally Hansen Xtreme Wear nr3oo "white on"
Golden Rose Rich Color nr7o
1 warstwa Poshe
Wzorek:
Płytka:
VL-3
Lakier:
Silcare The Garden of Colour nr73
Zielone kamyczki
1 warstwa Poshe

I jak Wam się podoba?
Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Mnie również się podoba. Bardzo fajne zdobienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz tak narzekać jak jest fajnie? :P mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech, gdybyś też ciapała i ciapała a tu efektu gradientu ni ma, to też byś marudziła
      Przecież napisałam, że mi się podoba! :D

      Usuń
  3. Wzorek świetnie się odbił, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Pięknie i jak zielono :) Od razu czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba - ten gradient jest śliczny (nie wiem, co Ci w nim nie pasuje;) super się prezentuje jako baza pod zielone stemple. Całe zdobienie jak dla mnie - rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobienie, bardzo wiosenne i strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwie wiosenny zestaw! Ja też już chcę, żeby było ciepło i słonecznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna wiosna na Twoich paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam