Obserwatorzy

wtorek, 31 marca 2015

Fioletowa elegancja

Długo, oj długo szukałam połączenia kolorystycznego, które by mnie satysfakcjonowało.
Aż przypomniałam sobie, że ostatnio wpadł mi w oko śliczny liliowy Dropsik.
Gradient wyszedł delikatny ale uważam, że ładny. Do ego fioletowy stempelek zawijasek i jest uroczo. :)
Całość pokryłam topem matującym bo w sumie nie nosiłam tak jeszcze takich "napakowanych" zdobień. :)
Niestety trochę rozmazałam wzorek ;_; no i na zdjęciach zauważyłam niedoczyszczone skórki. :(
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
1 warstwa MIYO Mini Drops nr1o4 "coco"
Gradient:
MIYO Mini Drops nr1o4 "coco"
MIYO Mini Drops nr12o "lil girl"
Wzorek:
Płyta:
VL-2
Lakier:
Golden Rose Rich Color nr27
1 warstwa Wibo Celebrity Nails Matte Top Coat

Buziaki!

3 komentarze:

  1. Cudo! Coś czuję, że w tym roku Gradienty znów będą królować, co mnie bardzo cieszy! ;)
    Ten liliowy odcień jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo niektórych niedoskonałości prezentuje się pięknie, moje ukochane fiolety w końcu^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dziś niemal identyczny gradient :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam