Obserwatorzy

wtorek, 3 marca 2015

Śródziemnomorski?

Za każdym razem psioczę, kiedy robię gradient jasnymi kolorami. A później i tak paćkam znowu i znowu się denerwuję (chyba jestem masochistką...)
Tym razem sięgnęłam po niebieskości bo tych jakoś najmniej u mnie.
Na to granatowy stempelek i kamyczki i jest!
Mnie kojarzy się z jakimś śródziemnomorskim krajem. :)
A na koniec jeszcze "backstage" czyli:
Gradient solo, widzicie tę GRUBĄ warstwę lakieru na skórkach?
Bałagan przed czyszczeniem.
Zrobiłam sobie przypominajkę, jak mam pomalować paznokcie:
lakiery, gąbeczka do gradientu, nie zapomnieć o kamyczkach!, lakier do stempli sprawdzony na kartce :)
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
1 warstwa LEmax Fenix nr1
Gradient:
Lemax Fenix nr1
Golden Rose Rich Color nr15
1 warstwa Poshe
Wzorek:
Płytka:
VL-3
Lakier:
Golden Rose Rich Color nr16
Granatowe kamyczki
1 warstwa Poshe

A czy Wam się z czymś to zdobienie kojarzy?
Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Niezła ta przypominajka :-D Pierwsze co pomyślałam ,,jej, mi by się nie chciało" :-P
    Zdobienie bardzo mi się podoba :-) I też mi się podobnie kojarzy - z hiszpańską mozaiką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię niebieskości bardzo, zdobienie mi się tez kojarzy jakoś tak grecko, czy w ogóle południowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Ci to zdobienie wyszło! Rzeczywiście śródziemnomorsko, ale tak z Turcji ;) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, kolorystyka nieco grecka jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie mani po grecku, świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Mi się też kojarzy z Grecją :) Takie paznokcie dla Afrodyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wzoreczek i piękne kolorki ;) lubię niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ma być gruba warstwa lakieru na skórkach? Następnym razem jak będę robić gradient cyknę fotę aby pokazać Ci jak to wygląda u mnie! Co najmniej dwa razy gorzej :P Kolorystyka cudna, jedyne co nie do końca mi pasuje to dodawanie po dwie cyrkonie myślę, że jedna przy samych skórkach wyglądałaby lepiej, ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, trzymam Cię za słowo i czekam na Twoje skórki po gradiencie :)co do kamyczków - cieszę się, że piszesz swoje zdanie i pewnie masz rację, mnie się jednak znudziły pojedyncze kamyczki przy skórkach i chciałam czegoś innego :)

      Usuń
  9. Grecie klimaty - poczułam się jak na wakacjach :)) super efektowne mani i jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te Twoje niebieskości :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam