Obserwatorzy

niedziela, 8 marca 2015

Powrót do żywych

Oczywiście kiedy mam wolne, kiedy zacznie się praca, znów nie dam rady ze zdobieniami.
A dziś połączenie różu i zieleni, które obok siebie wyglądają świetnie.
I zaskoczyły mnie, bo na połączeniu stworzyły fiolet O.o
Do tego stempelek "tribal".
Myślę, że na paznokciu dzieje się już tak dużo, że kamyczki są tu zbędne.
Oczywiście na końcu gradient solo i cały bałagan.
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovelu Nail Growth
1 warstwa Bell BeBeauty French Enamel
Gradient:
Indigo "summer joy"
Indigo "paradise bech"
1 warstwa Poshe
Wzorek:
Płytka:
VL-4
Lakier:
Wibo Express Growth nr34
1 warstwa Poshe

I co o tym sądzicie?
Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Piękne! U mnie nie pojawiał się taki ładny fiolet raczej " brudny turkus " przy połączeniu kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, ciekawe dlaczego? czyżby zależało to od lakierów?
      ja użyłam dwóch tej samej marki

      Usuń
  2. ale super :) uwielbiam patrzeć na Twoje zdobienia w tym rodzaju :) pomysły ci się nie kończą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :3
      takie słowa to dla mnie motywacja :D

      Usuń
  3. Oh jakie cudeńka! Tak bardzo zazroszczę jak widzę wzory z płytki, bo mi nigdy to nie wychodzi..

    OdpowiedzUsuń
  4. gradient naprawdę świetny - byłam przekonana, że użyłaś 3 kolorków i to zamierzony efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super połączenie kolorystyczne. Mani jest cudowne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam