Obserwatorzy

sobota, 14 marca 2015

Cool Milkshake

Jak tu się nie oprzeć takim słodziakom? Szczególnie, gdy nie ma się niczego podobnego w swoich zbiorach?
Cool Milkshake to seledynowa/miętowa baza wypełniona niebieskimi i pomarańczowymi drobinkami. Wykończenie piaskowe - lakier wzorowany na słynnych Kiko Cupcakes.
Pędzelek miotełka, dość szeroki. Sprawnie rozprowadza lakier.
Ten jest troszkę gęsty ale nie problematyczny. 1 warstwa troszkę smuży. Druga zapewnia idealne krycie. Całość schnie w całkiem przyzwoitym tempie (jak na średniej grubości warstwy), a struktura jest przyjemnie chropowata. Zakochałam się :D
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovelu Nail Growth
2 warstwy p2 crisp + color nr70 "cool milkshake"

Cudna alternatywa dla Kiko!
Buziaki!

10 komentarzy:

  1. jest cudowny! muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na lato będzie jak znalazł - super ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam cichą nadzieję, że mi się nie spodoba, ale tak nie jest ;) Podczas wizyty w DM zapewne wróci ze mną do domu :) A teraz poproszę o szaraczka, pomarańczę z górnego rzedu lub żółtka :D O dziwo niebieski najmniej mi się podoba, ale w sumie też vyn go zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szaraczek to fiolecik, kochana :)
      wedle życzenia teraz on :)

      Usuń
  4. Piękny jest :) ja mam jeden taki pseudo Cupcake z Wibo, ale to jesienna kolekcja, więc kolory takie 'zdechłe' :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mnie te marmurki od wibo w ogóle nie powaliły. Żadnego nie kupiłam nawet na promocji.

      Usuń
  5. Fajny fajny :) Ja pewnie będę go nosić jako dodatek, bo na wszystkich paznokciach to dla mnie za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku ale on piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny, kolor genialny!
    Podobne są granitowe piaski z Wibo, szkoda tylko, że ich kolory są bardziej spokojne.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę taką miętę ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam