Obserwatorzy

poniedziałek, 16 lipca 2012

Cukierkowy gradient

Bardzo słodki i bardzo ładny.
Na dłoni prawej mam 7 warstw, bo się zagapiłam.
Miał być matowy ale bardzo chciałam się położyć spać więc potraktowałam go szybkoschnącym Seche.

 Złoty połysk to uroczy półprzezroczysty MIYO bez nazwy.

Zdjęcia prawej ręki więc tej z siedmioma warstwami o.O'

1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
1 warstwa białego WIBO Extreme nails no 25
1 warstwa połączonych MIYO Mini drops no 46 "Candy girl" i no 67 "Malachit"
1 warstwa Essence no o7 "Soft touch" (matujący)
1 warstwa MIYO półprzezroczysty brokatowy beznumerkowy
1 warstwa Essence no o7 "Soft touch"
Za wolno schło więc walnęłam warstwę szybkoschnącego Seche Vite (a to daje super połysk)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam