Obserwatorzy

środa, 19 sierpnia 2015

Niebieska pomarańcza

Tydzień! Aż tydzień nic nie opublikowałam!
Jednak na moich paznokciach najczęściej gościł jeden kolor.
Dziś w końcu znalazłam trochę czasu na gradient.
Wyszedł dość ciekawy, niecodzienne połączenie kolorów. :)
A i wzorek idealnie tu pasuje :D
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
1 warstwa Golden Rose Paris nro4
Gradient:
Golden Rose Rich Color nr74
Golden Rose Rich Color nr37
Wzorek:
Płytka:
VL-4
Lakier:
Indigo "black"
1 warstwa Poshe

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Tak bardzo chcę tą płytkę, że to aż boli <333 jest cudowna! Gradient wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, może niecodzienne połączenie kolorów, ale za to jakie udane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny gradient! całość jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, takie trochę azteckie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Jak widzę te tony czyszczenia to aż mnie dreszcze przechodzą! xD ale dla takiego efektu warto^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, tam jest lateks, 7/8 tego bajzlu ściągam razem z nim :D

      Usuń
  6. Gradient cudo, a całe zdobienie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hipnotyzujące zdobienie - świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te paznokcie są hipnotajzing! uwielbiam takie wzorki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. W życiu bym nie wpadła na takie połączenie :D Jak duże są wzorki na tej płytce?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam