Obserwatorzy

środa, 12 sierpnia 2015

Dużo się dzieje

Tak dużo się dzieje, a ja, typowa jaszczurka, namiętnie korzystam ze słoneczka.
Czasu mam bardzo mało, więc gdy uda mi się znaleźć parę godzin, bądź mam wolne, wolę się opalać niż siedzieć w domu i malować paznokcie.

Zdobienie, które pokazuję, jest robione "na szybko". Zajęło mi sporo czasu ale ze względu na pośpiech jest kilka niedociągnięć.
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
1 warstwa Golden Rose Paris nro4
Gradient:
Golden Rose Rich Color nr36
Golden Rose Rich Color nr5o
Golden Rose Rich Color nr15
Wzorek:
Płytka:
W2o5
Lakier:
Indigo "black"
1 warstwa Poshe

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Świetne połączenie. Wzór cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja po prostu uwielbiam Twoje gradienty:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo się dzieje! Chyba nie zdecydowałabym się ozdobić tak wszystkich paznokci, ale w sumie... jest lato, jak szaleć to szaleć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten gradient jest po prostu cuuuudowny <3 piękne mani!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedociągnięć? Jak dla mnie są perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląda! I jak nic pracochłonne.
    Dzisiaj również mam notatkę z gradientem w roli głównej

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedociągnięcia to ja mam w przewodach oczy-mózg bo widzę tylko i wyłącznie mega piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam