Obserwatorzy

środa, 26 sierpnia 2015

Azjatycki romantyzm

Nie pytajcie o tytuł... >.<
Gradient siedział mi w głowie już jakiś czas. Wyszedł naprawdę cudnie. Spora w tym zasługa zmiany gąbeczek, ale to dopiero pierwsza próba. Zobaczymy, co będzie dalej.
Na to biały stempel a na niego czarny. Motyw ten sam.
Osobiście jestem zachwycona i co chwilę spoglądam na paznokcie :D
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
1 warstwa Golden Rose Paris nro4
Gradient:
Golden Rose Rich Color nr1o
Golden Rose Rich Color nr1o3
Wzorek:
Płytka:
JQ-Lo4
Lakiery:
Indigo "mr. white"
Indigo "black"
1 warstwa Poshe

Buziaki!

16 komentarzy:

  1. wow piękne mani! wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Rewelacyjne są te twoje gradienty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło. Lubie takie podwójne stemple.
    A na jaka gąbeczkę zmieniłaś i z jakiej? :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszło ;) wygląda jakbyś pracowała nad tym cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo mi się podoba dobór kolorów i ogólnie całe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzorek iście azjatycki ;) takie wiosenne to zdobienie, strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędny efekt !! kompozycja i kolory są zachwycające :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne! bosko zgrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pazurki wyszly cudnie!! Bardzo podoba mi sie motyw podwojnego stemplowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszły przepięknie. Gradient mistrzowski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne! uwielbiam podwójne stemplowanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Istne cudo! Mogłabym takie nosić tygodniami *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wzór z płytki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam