Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester 2013

Z racji tego, że moja koteczka obchodzi swojego pierwszego Sylwestra, a tak się składa, że balkon i okna mojego mieszkanka wychodzą na boisko szkolne, gdzie zawsze odpalają fajerwerki, stanowczo odmówiłam wyjścia gdziekolwiek.
Mój się trochę wkurzył, ale nie zostawię kota samego, jak wszędzie będzie błyskać i huczeć. A później trauma na lata...

I tak trafiłam na kawę do Mojej M. i stwierdziłam, że nawet bym zrobiła tego sylwka u mnie, tylko organizacja kuleje.... Mojej M. oczka zabłysły i postanowione.
Każdy coś zrobi i przyniesie, role wyznaczone. Lili sama nie będzie, a ja szczęśliwa, że upiekę 3 pieczenie na jednym ogniu (kot, Mój i Moja M. :))

A teraz do rzeczy.
Paznokcie na dzisiaj to kompletnie nic nowego.
Nie bawiłam się w żadne wzorki ani kombinacje. Prosto ale i na bogato. :)
Przy okazji wypróbowałam srebrny top od Essence.
prawa dłoń/światło dzienne

próba pokazania, jak ładnie się mieni

Użyłam:
1 warstwa bazy Essence peel off
2 warstwy Wibo Express Growth nr347
2 warstwy Essence special effect topper nr11 "disco disco"
1 warstwa szybkoschnącego China Glaze

Przy okazji chciałabym życzyć Wam wszystkim udanego Sylwestra. 
Niech szampan się leje, muzyka gra i humory dopisują.
A kac nie istnieje ;P
No i żeby rok 2013 był szczęśliwy, obfitował w same dobre rzeczy.
No i dla lakieromaniaczek, żeby pojawiło się wiele cudownych lakierów w korzystnych cenach. :)
źródło: http://www.oswiecimskie24.pl/newsy,8770-powiat-powiat--przygotowania-do-szampanskiej-zabawy--fajerwerki--muzyka-i-zyczenia

1 komentarz:

  1. nie ma to jak kompromis :) zazdroszczę okien skierowanych na pokaz sztucznych ogni- nie mam takiego szczęścia!

    mani idealny na wieczór- lubię wykończenie foil, a biżuteryjny glitter dodaje uroku ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam