Obserwatorzy

czwartek, 6 grudnia 2012

Pada śnieg...

Z ciekawości przejrzałam swoją skromną kolekcję płytek i okazało się, że mam kilka wzorków świątecznych.
I od wczoraj chodziły za mną płatki śniegu.
Tak chodziły, że za oknem spadło ich stanowczo za dużo. :/
Dlatego złapałam przybory i jazda!
O dziwo, lewa dłoń wyszła mi lepiej  niż prawa (jestem leworęczna). A efekt mi się szalenie podoba. :)
Prawa dłoń, światło dzienne

Lewa dłoń, światło dzienne
Użyłam:
1 warstwa odżywki diamentowej EVELINE
2 warstwy MIYO mini drops nr87 "xmas time"
Wzorki:
lakier Essence 001 "stamp me!white"
BM14
szybkoschnący Poshe

1 komentarz:

  1. świetne są te gwiazdki!
    ja dopiero zamówiłam świąteczną płytkę...
    mam nadzieję, że przyjdzie przed Świętami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam