Obserwatorzy

niedziela, 19 lipca 2015

Płytki JQ-L

Moja pierwsza recenzja płytek, dlatego proszę o wyrozumiałość. :)

Płytki kupiłam na Aliexpress, za 1o$
Dostałam 1o płytek, w tym... 2 takie same :/
A ta, na której mi najbardziej zależało, do mnie nie dotarła. F**k!
Po długiej debacie ze sprzedawcą, który wymyślił, że jak kupię drugi set (który mi się nie podoba) to mi tam dorzuci tę płytkę. Zdecydowaliśmy jednak, że po prostu odda mi tego dolara za niedostarczoną "blaszkę". W związku z całym tym zamieszaniem linku do sprzedawcy nie dodaję.
Kiedyś sobie ją dokupię.
A teraz skupmy się na płytkach.
Płytki przychodzą do nas w zaklejonych woreczkach, każda osobno. Do tego oczywiście powleczone standardowo niebieską folią.
 Wymiary płytek podałam na zdjęciu. Pojedynczych wzorków nie mierzyłam, bo są różnej wielkości.

Poniżej zdjęcia płytek i odbitych na kartce wzorów. Wybaczcie krzywizny, ciężko wcelować stemplem w kartkę ;) (to nie to samo co paznokieć :D )
Wzorki odbijają się bardzo dobrze, jedynie z kilkoma koronkami miałam problem - widać to na zdjęciach. Poza tym część płytek jest bardzo ostro wygrawerowana. Przy przemywaniu ich wacikiem zostają kłaczki, które muszę później ściągać palcem. Ale jeszcze nie jest to uciążliwe :)
 A na koniec podwójna płytka nr1o. :(

Dodam, że płytki mają bardzo ostre krawędzie, ja już zdążyłam się nimi skaleczyć, ale kilka Stemplomaniaczek poradziło, żeby przeciągnąć po nich papierem ściernym.

Co do przechowywania, ja swoje trzymam w albumie do zdjęć razem z innymi niewymiarowymi "chińczykami".

I kilka przykładowych mani (kliknięcie na fotkę przekieruje do konkretnego posta):
 JQ-Lo1
JQ-Lo1
 JQ-Lo3
JQ-Lo3
 JQ-Lo4
JQ-Lo4
 JQ-Lo5
JQ-Lo5
 JQ-Lo6
JQ-Lo6
 JQ-Lo8
JQ-Lo8
 JQ-L1o
JQ-L1o
To chyba wszystko, jeśli o czymś zapomniałam, dajcie znać, uzupełnię notkę!

Ja pisałam na wstępie: Linku nie podaję, bo nie dostałam w 1oo% tego co zamawiałam a rozwiązanie mało mnie satysfakcjonuje. Na Ali jest wielu sprzedawców oferujących ten zestaw.

Buziaki!

17 komentarzy:

  1. piękne... ja właśnie zamówiłam płytki DER i jestem ciekawa jak się będą sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 2 z nich i jestem zadowolona z jakości, choć rzeczywiście trzeba uważać na krawędzie. Ale za taką cenę można się przemęczyć... A na kłaczki mam inny sposób: po prostu po czyszczeniu przejeżdżam rolką do czyszczenia ubrań, która zbiera wszystkie pozostałości z płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Rolki używałam do stempla ale nie wpadłam na to żeby przejechać nią po płytce. Proste rozwiązania są najlepsze. :)

      Usuń
    2. oo ja też na to nie wpadłam :D zawsze tylko do stempla używałam ^^ PS. Przed ostatnie zdobienie - jest moc! piękny wzór i kolorystyka <3

      Usuń
  3. Prawie wszystko odbija się super, więc za taką cenę warto kupić. Szkoda, że sprzedawca okazał się burakiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne mani nimi stworzyłaś :)

    Ps. Też miałam podobną sytuację, ze kupowałam zestaw i nie dostałam płytki na której mi zależało.. Zaproponowano mi dokładnie takie samo rozwiązanie, więc to chyba u nich norma niestety..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wiem, oni mają jakieś 6 zmysły, że nie dają akurat tej, na której najbardziej człowiekowi zależy?
      Ale i tak cena przekonuje :)

      Usuń
  5. Ten zestaw bardzo mnie kusi, ale mam sporo podobnych wzorów na innych płytkach więc wciąż się powstrzymuję ;p Wszystkie Twoje zdobienia z użyciem tych płytek mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka z tej serii i są świetne.
    Ja co rusz użeram się ze sprzedawcami. Ostatnio zamówiłam 3 arkusze naklejek. Przyszły 2. Napisałam, żeby mi dosłał jedną, a on mi na to, że nie będzie wysyłał - zwróci mi kasę. Więc ja napisałam, że jak mi zwróci to zamówię ją ponownie xD
    Nic mi nie odpowiedział. Jak w przeciągu miesiąca nie dojdzie do mnie to będę zła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, męczące jest to, że tak niedbale pakują zamówienia
      jak pisałam Yasi, cena jednak kusi, więc człowiek ryzykuje

      Usuń
  7. myślałam nad nimi czy nie kupić jakiejś bo są też poj w sprzedaży. Ja już do płytek nie używam płatków zwykłych a bezpyłowe i nic nie zostawiają na wzorach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Płytki wyglądają rewelacyjnie i za tę cenę warto się na nie skusić. Szkoda tylko, że ta "najlepsiejsza" nie dotarła. A wszystkie zdobienia z ich wykorzystaniem piękne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z sowami mi się podoba :D Musze poszukać na Ebayu :p
    A mani trzecie najlepsze, chociaż wszystkie są super. Uwielbiam gradienty + stemple.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne, ładnie się odbijają

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że chodzi o tego samego sprzedawcę... Zamówiłam u niego 2 sety: ten który Ty masz (bardziej mi się podobał), a ten drugi wzięłam od tak. Przyszedł tylko jeden- oczywiście ten drugi. Pisałam do niego parę razy, nie odezwał się ani słowem, założyłam konflikt i alliexres zwrócili mi kasę. Też się zastanawiałam czy nie wziąć drugi raz tego samego setu, ale jakoś zniechęca mnie sprzedawca-burak który nawet nie raczył mi nic odpisać :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam wczoraj ten set - mam nadzieję, że u innego sprzedającego. Czas pokaże co dostanę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam