Obserwatorzy

wtorek, 14 kwietnia 2015

Zdobienie z zaskakującym finałem

Gradient zrobiony przy pomocy dwóch ślicznych lakierów Indigo.
A do tego dwukolorowy wzór z płytki Vl-2
Co jest zaskakujące?
To, że czekoladowy lakier od GR o nr117 na paznokciach wyszedł buraczkowy! Zmieniło to całkowicie ostateczny wygląd zdobienia. Ale myślę, że nie jest tak źle.
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nail Growth
1 warstwa Indigo "champagne"
Gradient:
Indigo "champagne"
Indigo "london bridge"
Wzorek:
Płytka:
VL-2
Lakiery:
Golden Rose Rich Color nr114
Golden Rose Rich color nr117
1 warstwa Poshe

Buziaki!

9 komentarzy:

  1. podziwiam Cię za te gradienty i stemple.. mi jakoś sił do nich brak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety przepadłam i każde inne zdobienie wydaje mi się słabe, nie wiem, kiedy wyczerpią mi się pomysły i chęci :D

      Usuń
  2. Ekstra! Wygląda jakbyś włożyła w to mega dużo czasu!:P A zmiana kolorku nawet na plus, fajnie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzoreczek ;) Myślę, że zmiana kolorku wyszła na duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przypominają mi trochę herb, ale sama nie mam pomysłu czego miałby być to herb :D nie mniej jednak bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko się połapać, co jest odbite a co jest tłem! Świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło świetnie i bardzo oryginalnie.. Ale wierzyć mi się nie chce, że ten "buraczek" w rzeczywistości jest czekoladowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buraczek to brązik? W życiu bym nie zgadła! a wyszło świetnie, ten gradient pod wzorkiem idealnie się wpasował, wygląda wszystko na zamierzone.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam