Obserwatorzy

środa, 16 lipca 2014

MIYOwe ŚRODY part52

W ponurą pogodę i na imprezę :)
Czarna  baza a w niej niebieski i zielony pyłek.
Pędzelek wygodny, przyjemnie się nim maluje. Lakier troszkę gęsty, kryje przy jednej średniej grubości warstwie. Nie smuży i nie bąbelkuje.
Wysycha w średnim tempie. Ma bardzo ładny połysk (zdjęcia bez topu).
Pyłek nie znika na paznokciach i jest dość dobrze widoczny a paznokcie wyglądają jakby były bardzo ciemno zielone.
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely NHWN
1 warstwa MIYO Mini Drops nr152 „magic in the evening”

Buziaki!

7 komentarzy:

  1. Ale dobre krycie ! Kolor jest niesamowity, bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żywo jest jeszcze piękniejszy! Uwielbiałam nosić go jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podobają mi się czarne paznokcie, sama próbowałam na swoich, ale wtedy to już nie jest takie ładne ;/ świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W buteleczce nie wygląda powalająco ale na Twoich pazurkach ŁAŁ - zachwycona jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na paznokciach wygląda tak sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam