Obserwatorzy

czwartek, 3 lipca 2014

Czwrartkowa MIYOwa ŚRODA part5o

Bo mi się pomyliło :)
Koralowy koral z kapką różu. :) Wykończenie kremowe.
Pędzelek wygodny, dobrze się nim operuje, niestety lekko smuży.
Lakier nie bąbluje i ma bardzo ładny połysk. Jednak schnie troszkę wolno, dlatego nałożyłam wysuszacz (zdjęcia z topem).
Kolor letni, przyjemny. Do opalonych dłoni jak znalazł. :D
Użyłam:
1 warstwa odżywki Lovely Nil Growth
2 warstwy MIYO Mini Drops nr168 „light coral”
1 warstwa Poshe

 Buziaki!

12 komentarzy:

  1. podoba mi się ten kolor :D zazdroszczę Ci, że masz dostęp do miyo...ja znalazłam je tylko w jednym sklepie, ale od zeszłego roku NIC nowego tam nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój dostęp też jest słabiutki - były w jednym Inter Marche, zniknęły. Pojawiły się w Netto - zniknęły. Teraz są w drugim Interze ale nie wiem, jak długo, zresztą, tam mi nie po drodze i nie wiem co się dzieje :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie cukierkowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny, lekki kolorek. Lubię takie! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, niejednoznaczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba mam coś podobnego ale z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam