Obserwatorzy

czwartek, 6 lipca 2017

Minął rok i jeden miesiąc

Jeszcze troszkę czasu minie zanim wrócę do regularnego blogowania.
Wciąż jestem na etapie ratowania paznokci.
Ja pisałam w poprzedniej notce, miałam poważny problem z kruszeniem i rozdwajaniem paznokci.
Zaczęłam stosować manicure japoński i jest znaczna poprawa.
Z totalnych zerówek udało mi się wyhodować coś takiego. Ogromny sukces, zwłaszcza, że paznokcie pomalowałam do zdjęć. Na co dzień noszę totalne golasy (nawet odżywki nie stosuję).
Od razu zaznaczam: PROSZĘ NIE ZAUWAŻAĆ SKOREK. NIE ZWRACAĆ NA NIE UWAGI!
Podejrzewam, że właśnie nieumiejętne ich usuwanie osłabiło moje paznokcie, dlatego póki nie wrócę do manicure, skórki zostawiam w spokoju.

Paznokcie, ze względu na wyjazd, idą do ścięcia.
Ale widać, że kuracja przynosi efekty, więc japoński manicure dalej w użyciu :D

Buziaki!



16 komentarzy:

  1. Ja też od czasu do czasu stosuję japoński ale po ~4 dniach solo znów powracam do malowania. Życzę szybkiej i skutecznej regeneracji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że kuracja działa, czekam na Twój pełen powrót! Trzymaj się! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kuruj te pazurki, czekamy na ciebie <3 bardzo stęskniłam się za twoimi gradientami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuruj paznokcie i wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa i wsparcie :D
    Mam cichą nadzieję, że już w grudniu zacznę zamieszczać zimowe i świąteczne zdobienia.
    Bardzo bym chciała, choćby tylko do zdjęć :D
    Pozdrawiam gorąco i przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam Indigo - bazę proteinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nonton Film Drakor Terlaris 2020
    - The World of the Married 
    - The King: Eternal Monarch
    - Rugal
    - Good Casting
    - Born Again
    - Mom Has An Affair

    Jangan Sampai Ketinggalan Update Episode Terbarunya ya Guys...

    OdpowiedzUsuń
  8. Layarcinemaxx1 Adalah Website Nonton Film Online terbaik dari berbagai genre dan negara, diantaranya ada Film: Drakor, Action, Mystery, Horor, Hollywood, Bollywood dan masih banyak lagi.. Klik Linknya disini ya ^_^ >> NONTON FILM

    DRAKOR

    BOLLYWOOD

    DRAMA BARAT

    ANIME

    ACTION

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze.
Motywują mnie one do dalszej zabawy.
Proszę nie proponować obserwowania za obserwowanie, sama decyduję, który blog mi się podoba.
Pozdrawiam